Flyttat

Nu har vi kommit in i huset men dock har det blivit nya planer med allt känns det som. Mina möbler till syrummet kommer inte upp pga vår super smala trappa. Så hoppas att det löser sig snart, vill ju ha upp mina symaskiner och tyger.

Plus att de rummet jag skulle ha till syrum har blivit data och vardagsrum. Min man skulle ha en stor garderob som datarum men vi slog bort väggen mot "syrummet" och bildade detta istället. Jag ska få rummet som var tänkt som sovrum. Helt galet allt men det kommer bli superbra. Fast nu behövs det mera möbler!!!

Någon som har Ikeabokhylla att skänka ;) Nej då, jag ska försöka övertala mannen min att åka och köpa en. Måste ju få upp mina maskiner.

Det är denna jag vill ha!


Kommentarer


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0