Snart på fötter igen...

Ryggen har tagit lång tid på sig att ta igen sig efter min sträckning jag fick för en vecka sen. Barnens rum är snart klart så det börjar ta form i syrummet men långt ifrån bra än.

Fick in en beställning plus har en på en apmössa till i höst. Så blev bara tvungen att knåpa lite nere i köket. Kunde även inte låta bli mitt vaxdukstyg...


Så somrigt!


Knåpar..


Resultat: Blev nöjd med storleken men inte designen så jag gjorde en till.





Mer nöjd med denna fast den är fortfarande inte klar. Men men.
Har testat den första och den fungerade väldigt bra.
Nu är det bara tvätt test på dem...

Två av denna låg och var halvfärdiga. Nu är dem klara och köpbara bara skicka mig ett mail.


Vet att jag lovat uppdatering av hemsidan men så mycket som kommit i mellan. Ska låna svärmors kamera och verkligen ta mig i kragen nästa vecka.


Kommentarer


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0