Ikea och fyndhörna!

Det blev Ikea igår. Så idag ska jag försöka få tid till att packa upp hyllan. Dock inne på Ikeas fyndhörna fanns två stycken av den sortens hylla jag vill ha. Men att montera isär en sådan hylla för att få upp den till vår övervåning känns inte ok. Tror det bara blir spån av den.
Det skulle egentligen varit perfekt med dem hyllorna på fyndhörnan för jag har tänkt att min äldsta dotter ska ha en sådan i sitt rum hon med. Men vi får spara lite pengar och köpa en sådan senare. Jag ska ju måla hennes rum först är det också tänkt.

Med lite tur med tiden ska min syverkstad vara uppe imorgon, hoppas hoppas!

Hoppas även på att ladda kameran ...för det skulle vara trevligt med lite bilder.


Kommentarer


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0