Homeparty i morgon, och en hel del klart!

Håller på med en haremsbyxa där det önskades stjärnor. Hoppas min kund gillar detta.
      
 
 
 
Några teror beställda och klara.
Less på att ha stökigt i handväskan eller tappar ni bort napparna då är dessa perfekta.
  
 
 
Klara! Dock är mössan i en storlek förstor så får troligen göra en ny.
Tror kunden kan vänta lite för bebis ligger fortfarande i magen.
 
Mannen kom med fika.
 
 
 
Sen har jag en beställning på en tunika i storlek 86.
Har gjort en klänning och en tunika. Imorgon ska modellen och storleken testas. Spännande!
Snart kommer jag ha tunikor och klännigar i mitt bas sortiment.
 
 
 
 
 
Har test sytt en i storlek 80 till Luna men den var lite stor på hennne.
Men sen är hon en liten tös också.
 
  
 
 


Kommentarer


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0