Lite ny design på bloggen och hemsidan!

Nu är hösten här, bloggen och hemsidan har fått fina löv och ny bild från Elvie. Ni som inte vet vem Elvie är så är det tjejen som startade mitt syande till andra. Jag hade en blogg där jag la ut bilder på saker jag sytt till den lilla i magen (Luna). Då bara älskade Elvies mamma mina saker jag sydde och tyckte jag skulle sälja mina saker. Och så blev det...
 
Här kan ni läsa mera om Elvie och hennes liv http://minelvie.blogg.se/
 
Nu är Elvie min modell för mitt märke. Många tror att det är min dotter Luna men så är det inte.
 
         
 
 
Eftersom jag har haft sky hög feber nu i två dagar har tyvärr symaskinerna stått stilla men hur kul som helst att få lite nytt på webben. Nu hoppas vi bara att jag kommer må bra på söndag så jag kan ta mig till symässan. Det svider för mig att jag inte var där när de öppnade.
 


Kommentarer


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0