Flygande bilar i New York!

Här kommer lite färdigsydda saker av det superhärliga tyget flygande bilar från Stoff & Stil.
 
 
Är väldigt nöj med hur trycket hamnade på mössan. Dock blir det en hel del spill av dessa fototryck tyger men det är värt att få en nöjd kund.
 
 
Det var önskemål på blå bil på tröjan. Blev både fram och bak på den.
 
Storlek 104.
Rött kantband. Hade lite över från en gammal leverantör. Ni som inte vet har jag haft problem att få fram rött tyg som inte färgar. Jag jobbar på det men rekommenderar att beställa i andra färger. Önskar du någon färg jag inte har hemma kan du titta in på denna sida Stoff & Stil men deras röda färgar men jag har kontakt med dem och dem ska skicka tyget jag har fått på labb. Ska tillägga att jag tar hem tyg efter förfrågan och hur stor orden är.
 
Åter igen. Super snyggt att syskon matcha!
 
 
 
 
 
...


Kommentarer


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0