Bra nyheter...

Jag är hemma från sjukhuset nu och dem försöker hjälpa mig med min andning som jag sökte hjälp för när man upptäckte att barnet hade dött. Man tror att min trötthet och andningsbesvär beror på att jag inte har några järndepåer i kroppen. Mitt hb ligger precis på gränsen för det normala men mina depåer av järn är nere för räkning. Har nu fått järndropp två gånger och det kommer ta ett tag innan kroppen är med på noterna igen.
 
Har fortfarande smärta i magen men det beror på att det har läckt ut blod i magen. Tyvärr kan jag inte äta ipren pga av mina magproblem så jag hankar mig fram på alvedon.
 
Pga allt detta tar jag inte emot beställningar just nu. Kommer ta emot beställningar på mindre saker så som mössor och byxor troligtvis inom kort. Fast homeparty och kläder som kräver kantning kommer ni tyvärr få vänta på ett tag. Vill hålla kvar samma höga kvalitet på det jag syr och väntar hellre på att min kropp orkar.
 
Jo, de bra nyheterna är att jag pratat med Mickelsmäss och jag har kvar min plats i år igen. Nära matståndet med mackor/klämma... Ni är varmt välkommna dit mellan kl 10-16 den 29 september. Så skriv in det i kalendern nu!
 
Bilder från förra året.
 
   
 
Kanske ser kallt och tråkigt ut men det kom lite sol på oss sen på dagen.
 
Jag kämpar på här hemma och jag har väldens bästa syvänner som skickar choklad och handlar ut tyg åt mig. Till och med levererar det till dörren. Så nu när jag fått lite ork tillbaka har jag sytt lite till mina egna barn. Gör inget om dem får lite skavanker på kläderna, kanske bara jag som ser felen men som jag skrivit ovan är jag noga med kvaliteten på LuNA ViTOs produkter.
 
Tyget jag fått hem är underbart. Rädd att jag beställde för lite. Är du intresserad hör av dig så jag kan ta hem mera innan det tar slut hos återförsäljaren av detta tyg.
 
  
 
 
Har även testsytt lite i mindre bitar här hemma... Stora tjejen vill ha nya trosor och vad passar inte då bättre att testsy dessa i de mindre tygbitarna som ligger. Vad tror ni? Skulle ni vilja att det gick att köpa trosor genom LuNA ViTO design? Tänkte att jag kan sy när tid finns för det är mycket jobb med dem och sedan lägga upp dem på till salu/färdigsytt på hemsidan.
 
 
 
Prisförslag 80 kr/styck eller 2 för 150 kr.
 
 


Kommentarer


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0