iPad fodral till min granne.

Min granne ringde och sa att hon skulle komma över och sy lite. Slutade med att jag sydde ett snyggt skalmanfodral till hennes nya iPad. Fleece på insidan och trikå på utsidan. Super tuff! Hon kommer ha det mest unika fodralet i skolan imorgon.
Hämta hem en bild till datorn och stygnsätta det i mitt 5D program.
 
Föra över det till symaskinen.
 
Glitter tråd.
 
Nu behöver den bara tvättas, sen klar. Men det får hon göra imorgon efter skolan.
 
 
 
Jag har ju saker i mitt sortiment men syr upp andra saker efter frörfrågan så tveka inte att fråga!
 
 


Kommentarer
Pysselpinglan

Vad roligt för henne med ett så fint fodral :) Måste fråga, vad heter maskinen som du har?

Svar: Jag har en Husqvarna VIKING Designer Ruby deLuxe.
None None

2013-03-04 @ 08:56:56
URL: http://pysselpinglans.blogspot.se/


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0