Fotomodeller för LuNA ViTO design

Idag har det tagits några nya fina höst foton. Några ska framkallas till marknaden. Är så stålt över min lilla hobbyverksamhet. Önskan är ju att det blir ett riktigt företag så fort verksamheten går pluss. Men just nu är det som sagt på hobbynivå och minuskonto. Men hur snyggt har inte allt blivit? 
Får jätte bra feedback från er kunder och jag känner mig riktigt stolt. Årets Mickelsmäss kommer bli kanon. Riktiga visitkort, banderoll, prislappar mm. Så spänd och har höga förväntningar. Kolla bara hur läcka foton jag ska förstora.
 
 
 
 
 
Ena modellen är från frusvensson.se läs ett inlägg från henne idag 


Kommentarer
Jennie

Verkligen fina bilder:)

2013-09-21 @ 15:30:45


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0