Tuffa prematur kläder

Har fått i uppdrag att sy upp supertuffa och söta prematurkläder. Hur söt kommer inte denna tjej att bli?! 
Nu när jag syr till marknaden där efterfrågan på större storlekar blir dessa så plutte små. Svårt att förstå hur små dessa barn faktiskt är. Nu behövde min Luna storlek 44 i början av sitt liv fast född vecka 38+0. Tänk då de riktigt små. Det tar lång tid innan dem kommer ikapp sina jämnåriga.
 
 
Eftersom jag själv har behövt uppleva att mitt barn fått kämpa för att överleva driver det mig till att försöka underlätta så mycket som jag bara kan för andra som måste gå igenom samma sak. Att sy prematurkläder till väldigt låga priser hoppas jag hjälper. Och när dem är på sjukhuset få en uppsättning med plagg. Jag driver ju insamlingen till Neo i Uppsala och snart kommer en syvänn hålla insamling till Gävle
Dock efter mitt sena missfall med Theo har det varit väldigt svårt för mig att hålla alla trådar i liv. Har fått hjälp med att lämna över sakerna till sjukhuset mm. Så fint att det finns så många goda människor där ute. 
Var med och hjälp till! Kan du inte sy eller hjälpa till med tyg. Sprid ryktet om insamlingen till sjukhusen. Istället för att prata om vädret prata om alla fina människor som syr till detta
Har du fb gå med i vår öppna grupp Prematurbarn. Kläder till barn på neonatalavdelningar.  https://www.facebook.com/groups/695608890455692/
 
 
Har du eller känner du någon som behöver beställa prematurkläder har du direktlänk här till hemsidan där du hittar mina modeller på prematurkläder.
 


Kommentarer
Hanna M

Åh så söta!

2013-09-21 @ 01:03:52
URL: http://alvelida-syblogg.blogspot.com


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0