Innan flytten!

Imorgon ska ALLT packas ner för på fredag går första flyttbilarna till Storvreta utanför Uppsala. Vi flyttar till ett radhus med en bit tomt. Känns kanon!!! Jag ska få ett helt eget rum med bara mina sysaker. Kan det bli bättre!?

Nu sitter jag inklämd i sovrummet. Och för tillfället får jag gå över till grannen för att klippa tyg. Detta är pga att vi sålt vårt matbord och det nya står omonterat i kartonger. Tur att jag har min granne iallafall. Här kan ni se när jag var över och klippte tyg för några dagar sedan.

Jag klipper tyg.

Idag står det på schemat att göra sista rycket med de beställningar jag har just nu. Men får knycka lite tid imorgon till två paket som ska packas. Jag älskar att slå in dem...
Här kommer en bild på en av beställningarna jag har. Kommer dock inte berätta vad som är i, men kan skvallra om att det är någon på kontoret på Uppsalahem som ska få det. Man har gått ihop och samlat till present. Vilka härliga jobbar kompisar.



Sugen på ett paket själv? Titta in på Hemsidan!


Kommentarer


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0