Glad kund, homeparty på tisdag och vann!

Glad över nöjda kunder. Titta in här!
 
Har verkligen inte tid att skriva här men måste ta en lite paus känner jag i allt nålade och klippande. Många beställningar blir det och försöker sy en och annan mössa och dregglis som jag ska ha med på Mickelsmss i Örsundsbro. Det börjar dra ihop sig nu. Och jag har verkligen inte tillräckligt med uppsytt.
 
På tisdag ska jag hålla i ett homeparty hemma hos någon för första gången. Alltså inte hemma hos mig. Ska bli spännande men önskade att jag hade haft någon tröja uppsydd men jag får helt enkelt visa dem andra saker som det ser ut som just nu. Dock kommer dem få se ovanligt mycket uppsytt av mössor och dregglisar. Har en del byxor också som är uppsydda.
 
Var med i en sy utmaning förra veckan och vann faktiskt. Fick sy nålar och ett måttband från Sydilla. Tack för det!
Här var mitt bidrag.
 


 


Kommentarer


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0