Underbar tunika med ränder och moln.

Denna underbara tunika får iallafall mig att längta till sommaren. När det är elva minus ute känns det långt borta men snart är vår älskade vår och sommar här. Det har redan blivit ljusare snabbare på morgonen, underbart.
 
Superhärligt med moln.
 
 
Om du tittar in på hemsidan kan du se att jag har bara en liten bit kvar av dessa härliga ränder. Men som tur va har min leverantör mera hemma på lager (iallfall idag 130313). Så önskar du något av dessa ränder hojta till så jag hinner köpa hem mera.
 
Som ni även ser är detta en ny modell på tunika. Jag kommer inom kort uppdatera på hemsidan vilka modeller jag har och i vilka storlekar. Denna är i storlek 110.
 
Beställa tunika, titta in på hemsidan.
 


Kommentarer
Anonym

Supersöt!

2013-03-14 @ 08:08:09
URL: http://odandulky.blogspot.se/
Elisabet Pettersson

Mycket fina kläder till allas våra småttingar.

2013-03-16 @ 22:15:45


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0