my little pony

Jag har ju en del bomullstyger och ett utav dem är något jag fått ärva. Ja det är från 90 talet skulle jag kunna tro. My little pony. Gissa om man har tittat på dem hästarna många gånger. Älskade att hälsa på hos min kusin som faktiskt hade en hel del utav dem. Fast jag egentligen inte gillar hästar, jag är lite rädd för dem.
 
Men till saken om tyget så kontaktade en kund mig om my little pony tyget och önskade ett örngott och det jag hade hemma av tyget räckte precis till det. Min kund ville ha just detta tyg för hon hade letat länge till ett matchande till täcket hon äger. Titta va fint det blev. Även med en LuNA ViTO filt i tyget katter digital.
 
 


Kommentarer


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0