Inför Mickelsmäss på söndag - ta med kontanter!

 
Vi ses väl på söndag i Örsundsbro?

Jag har med mig massor av uppsytt på Mickelsmäss, allt från mössor till byxor och  men jag vet av erfarenhet att det är ont om betalautomater där och framför allt långa köer, och jag kan enbart ta emot kontanter. Så glöm inte kontanterna så att ni kan shoppa loss hos mig! Ett tips är att ta ut det i god tid.
 

Jag kommer också ha möjlighet att ta emot pengar via det nya betalningssättet Swish, så att man kan betala direkt via mobiltelefonen. Då måste man dock ha appen och ha kopplat den till sin bank. Anslutna banker är just nu Danske Bank, Handelsbanken, Länsförsäkringar, Nordea, SEB, Swedbank och Sparbankerna.
 

Men kontanter är allra enklast, så att ni även kan shoppa munkar och bärstaklämmor =)
 
 
 Mickelsmäss marknad i Örsundsbro den 29 september 2013
Ni är välkomna mellan kl 10 och 16.

Ni hittar mig på samma plats som förra året, i närheten av Bärstaklämmorna!
Det går även bra att lägga en beställning direkt på plats på marknaden.
Jag hoppas att vi ses där.
 
 
Mickelsmäss 2012 - I år kommer mitt stånd vara 1000 ggr snyggare!!


Kommentarer


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0