Underbara kläder i fotoprint!

Idag blev en massa fina kläder klara som ska få hamna i samma hem. Önska att det var till min garderob.
 
Kläder i storlekarna 62, 92 och 110.
 
Fina settet med kläder är i storlek 62 i tyget safari.
Safarityget har jag tagit hem mera utav så passa på att beställa i det.
 
Detta tyg är ju slut men fick tag i en liten bit till och då fick dessa fina skapas.
Dessa är också i storlek 62 och legginsen är specialbeställa efter pojkens midjemått som är åt det mindre hållet.
 
Tröja och leggings i tyget godis. Jag har köpt hem mera godistyg som ligger hos posten som jag ska hämta ut idag. Så nu går det att beställa igen. 
 
Blev en tröja i 110 i isbjörnstyget också av den lilla biten tyg jag fick tag i. 
Monstertruck tröjan är också i storlek 110. Jätte snyggt med gula kantband!
 
Tunikan i 104 har jag haft uppsydd hemma men är nu såld och ska få bo med alla dessa fina plagg.
Leggingsen har ni sett förut. Jag fick tillbaka dem för att flickan som ska ha dem är åt det samlare hållet så nu hoppas vi att dem ska passa. 
Vet du att du har ett barn som avviker från det "normala" meddela mig det när du beställer så syr jag erfter mått istället.
 
Måste bara säga att dessa kläder blev verkligen underbara och jag önskar jag hade mera timmar per dygn så jag skulle kunna fylla barnens och min egen garderob med likadana. 
 


Kommentarer


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0