Prematurkläder!

Nu har jag fått fina bilder på mina prematurkläder. På hemsidan kan du se om storlekar och ungefärlig vikt. Har även uppdaterat om mina priser för prematurkläder. För mig måste priserna vara låga på just dessa små kläder. Föräldrar som hamnar i situationen att deras barn behöver små kläder hamnar oftast i att man får vårda sitt barn under en lång period och det vill säga att man inte får full inkomst. Då ska inte prematurkläder kosta mera än större kläder. Snarare mycket mindre fast efterfrågan är mindre. Jag tänker pressa priserna!
 
Det kommer även komma inom kort en heldress/pyjamas och den kommer INTE kosta några 210 kr som bland annat Barnenshus tar för sina. Det som jag inte har bild på är tröja och modell 2 på body men det kommer att komma så fort lite tid kommer till övers.
 
Njut av dessa ur söta bilderna. 
 
 
Velourbyxa med mudd i storlek 38.
 
Body i storlek 38. En av mina två modeller på body jag har.
På denna modell kan man endast välja ett tyg.
 
Min andra modell på body. Här kan du välja olika tyger.
 
Trikåbyxa med mudd i storlek 38.
 
 
 
Min modell på tröja.
 
På bilderna väger den tok söta pojken närmare 2000 gram.
 
 
 


Kommentarer


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0