Bildtävling!

Nu vill jag ha in massor av bilder på Luna Vito-barn och vuxna! 

Jag förbehåller mig rätten att använda inskickade bidrag på min facebook, bloggen och hemsidan 

Vinsten är en tröja eller tunika i valfria tyger från LuNA ViTO.


Tävlingsregler:

Max två bilder per person.
Bilden måste innehålla minst ett plagg från Luna Vito.
Bilden mailas till [email protected]

Tävlingsbidragen ska mailas senast den 30/11.


Jag laddar sedan upp bilderna "anonyma" i en tävlingsmapp. Ni gillar sedan bilderna, den bild med flest "likes" den 13/12 vinner. Det är ok att gilla flera bilder.

Obs! Det är inte okej att röstfiska, d.v.s att be någon rösta på en specifik bild. Men det är helt okej att be folk rösta på den bild de föredrar.

Lycka till, och dela gärna tävlingen och tipsa era vänner!
 
 
 


Kommentarer


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0